ヲタクの気まぐれブログ

ヲタクの自己満をだらだらと

'Darl+ing'/SEVENTEEN 和訳

 

 

'Darl+ing'/SEVENTEEN

 

 

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you're not here 911 calling

君がいないときは119にコールしなきゃ

Into your heat again I'm diving

君の熱気の中へもう一度ダイブするよ

Darling you Darling you baby

ねぇ愛しい君

 

Fighting round in circles where is the way out

出口はどこかとぐるぐる回ってもがくんだ

'Cause I know that our love was hotter than the sun

僕達の愛が太陽より熱いことを知ってるから

Yeah the taste of this tequila I'm drinking now

そう 今僕が飲んでるテキーラの味は

Isn't bitter than my heart

僕の心より苦くないはず

 

(If you know this)

(これを君が知ったら)

I want to know our problem blood type or DNA

お互い知りたいよ 君の問題、血液型、DNA

Friends see my feed and worry, do you baby? Yeah

友達が僕の投稿を見て心配するんだ 君もそうかな?

 

Been waiting for your call every night

毎晩君の電話を待っていたよ

But I can't wait no more

でももう待てないんだ

Dialing you-u-u, sorry darling you

僕から掛けるよ ごめんね 愛しい君

 

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you're not here 911 calling

君がいないときは119にコールしなきゃ

Into your heat again I'm diving

君の熱気の中へもう一度ダイブするよ

Darling you Darling you baby

ねぇ愛しい君

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

If you won't be here 911 calling

君がここにいないなら119にコールするよ

Falling to you I'm always diving

君に夢中さ 僕はいつも君へダイブ

Darling you Darling you baby

ねぇ愛しい君

 

Darling with me under the sun

愛しい君と太陽の下にいる限り

I know that you're my one

君が僕の特別だってこと知ってるよ

I don't wanna let you go

君を離したくない

I can't think of being alone

一人でいるなんて考えれない

What am I supposed to do

僕はどうしたらいいんだろう

And I gotta let you know

君に知らせてあげなきゃいけないのに

You got my heart like it's yours

君が僕の心を自分のもののように掴んでるのに

Don't wanna say goodbye

"さよなら"なんて言いたくないよ

 

(If you know this)

(これを君が知ったら)

I want to know our problem blood type or DNA

お互い知りたいよ 君の問題、血液型、DNA

Friends see my feed and worry, do you baby? Yeah

友達が僕の投稿を見て心配するんだ 君もそうかな?

 

Been waiting for your call every night

毎晩君の電話を待っていたよ

But I can't wait no more

でももう待てないんだ

Dialing you-u-u, sorry darling you

僕から掛けるよ ごめんね 愛しい君

 

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you're not here 911 calling

君がいないときは119にコールしなきゃ

Into your heat again I'm diving

君の熱気の中へもう一度ダイブするよ

Darling you Darling you baby

ねぇ愛しい君

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

If you won't be here 911 calling

君がここにいないなら119にコールするよ

Falling to you I'm always diving

君に夢中さ 僕はいつも君へダイブ

Darling you Darling you

ねぇ愛しい君

 

I see you, you see me

僕は君を見て 君は僕を見てる

I care for you, you care for me

僕は君を愛して 君は僕を愛する

We can be all we need

僕達はお互いにとって必要な全てになれる

Promise I won't take you for granted never

絶対に君を当たり前に思わないって約束するよ

 

I'ma treat you better (I'ma treat you better)

もっとよくするよ(もっとよくするよ)

I'ma see you better (I'ma see you better)

もっとよく見つめるよ(もっとよく見つめるよ)

So honey now come into my arms yeah

だからハニー 今僕の腕の中においで

Kiss me baby

キスして

Kiss me baby

キスして

 

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

When you're not here 911 calling

君がいないときは119にコールしなきゃ

Into your heat again I'm diving

君の熱気の中へもう一度ダイブするよ

 

You know without you I'm so lonely

君がいないと僕はとても寂しいんだ

If you won't be here 911 calling

君がここにいないなら119にコールするよ

Falling to you I'm always diving

君に夢中さ 僕はいつも君へダイブ

Darling you Darling you baby

ねぇ愛しい君